Us Polo, ürünlerine aile arması işleyip satacak

US Polo Türkiye Genel Müdürü Özkan, İtalya'da her ailenin arması olduğunu, Türkiye'de de böyle bir talep yaratacaklarını söyledi

Aydınlı Grup'un Türkiye lisansörlüğünü yaptığı ve Türkiye'de mağaza sayısı 70'e ulaşan US Polo, ceket ya da tişörtlerde aile arması dönemini başlatıyor. İtalya'da her ailenin bir arması olduğunu ve ailelerin aldıkları her ürüne belirledikleri armayı işlettirip bir statü yarattıklarını dile getiren US Polo Genel Müdürü Levent Özkan, "Türkiye'de de böyle bir talep yaratacağız. Ailelerin belirleyeceği armaları üretip bizden aldıkları her ürünün üzerine dikebileceğiz" dedi.

AYDINLI'NIN İLK E-TİCARETİ

Mağazalardan satış dışında Aydınlı'nın ilk kez eticaret işine de gireceğini belirten Levent Özkan, interneti aktif olarak kullanmaya başlayacaklarını, 'kendi Polo'nu kendin yarat' konsepti çerçevesinde müşterilerine bağımsız bir satın alma platformu yaratacaklarını söyledi. 6XL büyüklüğe kadar ürün temin edebileceklerini dile getiren Özkan, bu şekilde 10 bin tişört satmayı planladıklarını bunun da 600 bin TL'ye karşılık geldiğini söyledi. Özkan sitedeki ürünlerle mağazada arasında yüzde 20 fiyat farkı olacağını kaydetti.
BİZE ULAŞIN