'RÜYA Toplumu ve Geleceğin Çalışan Aileleri' kitaplarının yazarı, Saatchi&Saatchi'nin sahip olduğu Fahrenheit 212'nin idari yöneticisi Liselotte Lyngso, geleceğin en önemli pazarlama yönteminin viral yani gizli reklamlar olacağını söyledi. Youtube'da yer alan 'neredeyse gizli' RayBan reklamının en iyi örnek olacağını dile getiren Lyngso, tüketicinin sürpriz ve şaşırma faktörünü görmek istediklerini, ekonomik ve çevresel krizleri önlemenin dışında, dünya hakkında uç nokta, duruş ve fikirleri aradıklarını ifade etti. Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği'nin (TGSD) davetlisi olarak mayıs ayında düzenlenecek etkinlikte konuşmacı olarak katılacak Lyngso, şu sıralar pek çok firmanın da yavaş yavaş dahil olduğu internette tüketiciye deneyim yaşatan pazarlama tekniklerinin ön plana çıkacağını söyledi. "Tüketici kendi de ürünün yaratılma aşamasında yer alıp birlikte yaratabilmek istiyor. Bu kış internette tüketicilerin kendi bisiklet kasklarını tasarlamalarına olanak vererek büyük başarı kazandık" diyen Lyngso, bu şekilde satışların da arttığını ifade etti.