Tek golle şirket kasasını doldurdu

Beşiktaş'ı 1-0 yenen Fenerbahçe'nin Fenerium mağazalarında forma satışı bir önceki derbiye göre yüzde 200 arttı. FB hisseleri ise yüzde 16.16 değer kazandı

Kadıköy Şükrü Saracoğlu Stadı'nda önceki gün üç büyüklerden Beşiktaş'ı 1-0 yenen Fenerbahçe, hem Fenerium mağazalarındaki satışlarını hem de hisse değerini tavana çıkardı. Fenerium mağazalarından sorumlu asbaşkan Abdullah Kiğılı, bir önceki Galatasaray derbisinde günlük 600 bin TL olan ciroyu kırıp 1 milyon TL ciroyu aştıklarını söyledi. Kendilerini maçı kazanmak üzerine hazırladıklarını ve tahminlerinde de yanılmadıklarını söyleyen Kiğılı, "Satışları bir önceki derbiye göre yüzde 200 artırdık. Şimdi sırada şampiyonluk hazırlığı var. Üretimi artırmaya hazırız. Şampiyonluk olursa ciroyu katlarız" diye konuştu. Kiğılı, numaralı forma satışlarının eskide kaldığını artık insanların numara şartı aramadıklarını özellikle yeni koleksiyonun taraftarca çok beğenildiğini ifade etti. Şimdi gözler Bursaspor ile Fenerbahçe'nin oynayacağı maçlarda. Ligde şampiyonluk beklediklerini ve hazırlıklarını da ona göre yaptıklarını belirten Kiğılı, satış noktalarını da artırmaya odaklandıklarını dile getirdi. Şampiyonluk öncesi 65 olan mağaza sayısını 75'e çıkaracaklarını ve bu şekilde daha fazla taraftara ulaşıp satışları artırmayı planladıklarını kaydeden Kiğılı, "AVM'lerde açılmak üzere 10 tane anlaşma imzaladık. Bu yıl 40 milyon TL olan ciroyu da 50 milyon TL'ye çıkarmayı hedefliyoruz" diye konuştu.

BİZE ULAŞIN