Guess, 100'er bin dolarlık üç yeni GC mağazası açacak

Salı 07.09.2010
ABONE OL
GUESS de Türkiye'ye erken girip pazarın hızlı büyümesinin avantajından yararlanan markaların başında geliyor. Öyle ki marka saat ve takıda tüm dünyada yüzde 28 büyürken Türkiye'de yüzde 38 büyüme yakalamış. Hem markanın patronu Paul Marciano hem de saat ve takı kategorisinin başındaki Cindy Livingstone Türkiye'de büyümekte kararlı. Üst segmente konumlandırdıkları, son teknoloji ürünü, İsviçre yapımı GC markasının dünya çapında 30 olan sayısını 75'ye çıkarmayı planladıklarını belirten Livingston, "Bunun 3'ünü Türkiye'de açacağız. Sapphire, Zorlu Center ve Ankara'da her biri 100 bin dolara mal olacak mağazalar açacağız" diyor. Livingstone'a göre saat artık zaman öğrenmek için takılan değil tamamen prestij amaçlı bir aksesuvar. Ve buna en çok değer veren de gençler. Durum böyle olunca genç nüfusun yoğun olduğu Türkiye Guess için bir hazine niteliğinde. Guess'in patronu Paul Marciano da genç nüfusun potansiyeline vurgu yapıyor. "Türkiye'nin müthiş bir potansiyeli var . Bu ülkeye çok önceden girmiş olmak önemli. Distribütörümüz Saat&Saat ile hızla yaygınlaşıyoruz" diyor.