Reklamın dahi çocukları ödül yağmuruna tutuldu

Bu yıl beşincisi düzenlenen MediaCat Felis Ödülleri'nde yılın medya ajansı büyük ödülü Mindshare'in oldu. Gecede, Garanti Bonus'a yaptığı 10'uncu yıl kampanyasıyla büyük ödülü Cereyan aldı

Perşembe 23.09.2010
Son Güncelleme: Perşembe 23.09.2010
ABONE OL
MediaCat dergisi tarafından en iyi medya fikirlerini ve stratejilerini ödüllendirmek üzere bu yıl beşincisi düzenlenen MediaCat Felis Ödülleri sahiplerini buldu. Ana sponsorluğunu atv, SABAH ve Ströer Kentvizyon'un üstlendiği 21 farklı kategoride birincilik ödülünün verildiği gecede Yılın Medya Ajansı Büyük Ödülü Mindshare'e verilirken, Büyük Ödül ise Bonus Card 10. Yıl Kutlaması kampanyasıyla Cereyan Medya'ya verildi. Yılın Medya Ajansı Birincilik Ödülü'nü ise Starcom aldı. Reklam ve iş dünyasının üst düzey yöneticileri ve fikir adamlarının biraraya geldiği geceye aday ekiplerin coşkusu damga vurdu.

MAKUL OLMAYANLARA İTHAF

Gecede konuşma yapan aynı zamanda jüri başkanlığı görevini de üstlenen Coca- Cola Türkiye Başkanı Galya Frayman Molinas, dünyada CEO'ların minimize edildiği ve yaratıcılığın ön plana çıktığı bir dönem yaşandığını söyledi. Molinas, "Günümüz kopyala yapıştır dünyasında, yaratıcılık çok daha önemli hale geldi. Bu dünyada anlamlı bir farklılık yaratmak çok zor ve çok ciddi bir ihtiyaç. Ama yeni dünya düzeninin yaratıcılığı çok yüksek. Türkiye hem gelişmekte olan hem de gelişmiş ülke kategorisine girdiği için daha da yaratıcı" diye konuştu. Pazarlama alanında hibrid mecraların ön plana çıktığına dikkat çeken Molinas, "Dijital devrim gerçekten ezber bozdu. Şöyle bir söz vardır: Makul insan kendini dünyaya uydurmaya çalışır, makul olmayan insan ise dünyayı kendine uydurma konusunda ısrar eder. Bu yüzden, bütün ilerlemeler makul olmayan insanlara bağlıdır. Ben bu ödül töreninin makul olmayanlara ilham vermesini diliyorum" dedi. Procter & Gamble Türkiye Genel Müdürü Saffet Karpat ise önümüzdeki 10-15 yıl içinde televizyon dışındaki mecralara para harcamak zorunda kalacaklarını belirterek, "Harcamaya başladık bile" dedi.

SABAH VE ATV'DEN 4 ÖDÜL BİRDEN
Four Seasons Bosphorus'ta düzenlenen geceye iş ve sanat dünyasından birçok ünlü isim katıldı. Gecede SABAH ve atv adına Turkuvaz Medya Grubu Reklam Grup Başkanı Ümit Önal 4 ayrı kategoride kazananlara ödüllerini verdi.

GARANTİ ÖDÜLLERİ TOPLADI

Mecra Kategorileri:

1) En İyi Televizyon Medya Kullanımı Doritos Geniş Ailenizde Hissedarını Arıyor - OMD
2) En İyi Gazete Medya Kullanımı Bonus Card 10.Yıl Kutlama - Cereyan Medya
3) En İyi Dergi Medya Kullanımı Dacia Duster ile Tanışmaya Hazır mısınız? - Publicis Yorum 4) En İyi Sinema Medya Kullanımı Bonus Advergaming-Cereyan Medya
5) En İyi Açıkhava / Out-of-Home Medya Kullanımı Hatalıysam Ara - TBWA / İstanbul
6) En İyi Indoor Medya Kullanımı Dostlar Birbirine Yardım Eder - Leo Burnett İstanbul
7) En İyi Radyo Medya Kullanımı Bu kategoride seçici kurul ödüle layık eser bulamadı.
8) En İyi İnternet-İnteraktif Medya Kullanımı Carlsberg Liverpool'a Gidiyoruz - Rabarba
9) En İyi Mobil Medya Kullanımı Lipton Demlik Poşet Mobil Promosyon Kampanyası - Rabarba
10) En İyi Yeni Medya Kullanımı Ağaçtaki Adamlar MediaCom - Kinetic
11) En İyi Çoklu Medya Kullanımı Bonus Card 10.Yıl Kutlama - Cereyan Medya
12) En İyi Doğrudan Pazarlama Kullanımı Björtday - TBWA / İstanbul
13) En İyi Sponsorluk Kullanımı Turkcell Yetenek Sizsiniz Sponsorluğu - Mindshare
14) En İyi Yerel Medya Kullanımı Bu kategoride seçici kurul ödüle layık eser bulamadı.
15) En İyi Digital Signage Medya Kullanımı Ruffles - En Kafadar Wanda Digital

Hedef Kitle Kategorileri:
1) Gençlik (18 yaşına kadar) Yeni Günümüz Geceler - Starcom
2) Genç Yetişkinler (18–34 yaş arası) Mariachi Moodmake- Eser Hakim Brand Experience Designers
3) Tüm Yetişkinler Bonus Card 10.Yıl Kutlama - Cereyan Medya
4) Erkekler Carlsberg - Liverpool'a Gidiyoruz - Rabarba
5) Kadınlar Rexona Kuruluk Testi ile Kendine Güvenini Keşfet! - Mindshare
6) Özel Hedef Kitleler (Emekliler, öğretmenler ve üst gelir grubu gibi niş segmentler) Kendi Mecrasını Yaratan Eleman İlanı - Tayfa&WDO
7) Ticari İletişim (Business-to- Business) Koç Topluluğu Medya Konkuru - Mindshare & Ekim
8) Kamu Yararı (Kâr amacı taşımayan dernekler, yardım kuruluşları ve bağış kampanyaları gibi) I Lovve Nuclear - Wanda Digital