Ünlü markalar 'buyaka'yla Türkiye'ye giriyor

Tepeüstü'nde inşa edilen "buyaka" alışveriş merkezi 21 Mart'ta açılıyor. "buyaka", Türkiye'ye ilk kez gelen dünya markalarına ev sahipliği yapacak

Artell Koytür tarafından hayata geçirilen 'buyaka' yaşam projesi bünyesindeki alışveriş merkezi dünyaca ünlü birçok markanın Türkiye'ye giriş kapısı olacak. 21 Mart'ta açılacak olan Buyaka AVM, dünyaca ünlü giyim markalarından American Eagle, Aeropostale, Promod, Gymboree, multibrand ayakkabı markası Superstep, gözlük markası Hut Sunglass ve yeme-içme sektörünün önemli firmalarından Villa Italian Kitchen, Steak&Fries, Paul Cafe gibi seçkin markaları ilk kez Türkiye'de bünyesinde bir araya getirecek. Dünyada sadece Dubai ve İngiltere'de uyguladığı özel konsepti ile dikkat çeken Samsung da bu konseptini Türkiye'de ilk kez "buyaka"da görücüye çıkarıyor. Çocuklara yönelik eğlence merkezi anlayışını farklı ve sosyal bir konsept çerçevesinde sunan İsveç kökenli SPIVIZZKIDSPLAY Çocuk Eğlence Merkezi de yine Türkiye'de ilk olarak "buyaka"da açılıyor. Buyaka alışveriş merkezinin yönetim ve kiralamasını, Alman Bilfinger Berger bünyesindeki EPM Türkiye yürütüyor. AVM'de 42 bin metrekarelik kiralanabilir alan bulunurken çalışan sayısı da 5 bin olacak. Her biri 21 kattan oluşan 3 ofis kulesi ve 22 katlı rezidansın bulunduğu buyaka, toplamda 350 milyon dolara mal oldu.
BİZE ULAŞIN