ABD'nin
hayat sigortası ve çalışan hakları konusunda en büyük global şirketlerinden biri olan MetLife, Türkiye'de Deniz Emeklilik ve American Life Hayat Sigorta ile olan entegrasyon sürecini tamamlamasının ardından sektörde tek bir marka altında faaliyetine devam ediyor. MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven, MetLife' ın, emeklilik alanında Türkiye' de söz sahibi olmak isteyen bir şirket olduğunu söyleyerek, "Bu sebeple DenizBank 'a olan sorumluluğumuz ve işbirliğimiz gelişmeye ve daha ileri gitmeye devam edecek" dedi.
FERDİ KAZADA LİDER
Kendilerini sadece bir emeklilik şirketi olarak konumlandırmadıklarını söyleyen Yurtseven, 3 yıldır emeklilik sektöründe olan şirketin ilk iki yılda 30'ar bin emeklilik planı sattığını ifade etti ve bu rakamlar sayesinde son iki yılda, o yıl yapılan yeni satışlarda ilk 5 şirket arasında yer aldıklarını vurguladı. Yurtseven, "Hem emeklilikte hem de hayat sigortası sektöründe ilk 5 şirket arasındaki konumumuzu ve ferdi kaza branşındaki liderliğimizi sürdürmek istiyoruz. Dolayısıyla kendimizi sadece bir emeklilik şirketi olarak değil, sigorta ve özellikle korunma ürünleri ile müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayan bir şirket olarak görüyoruz." diye konuştu. Yeni BES kanunu çerçevesinde kurumsal satışın geleceğinin çok parlak olacağını düşünen Yurtseven, vergi avantajlarının artırılması ve vakıflardaki problemlerin çözülerek önünün açılmasının da kurumsal emeklilik pazarına ivme kazandıracağına yönelik sinyaller olduğunu belirtti. MetLife olarak kurumsal satış kanalını pazarda daha etkin olabilmek bakımından güçlendirmeyi planladıklarını söyledi.