60 ülkede 1300 satış noktası, Türkiye'de ise 52 mağazasıyla özgün bir perakendecilik hizmeti sunan Tchibo, Türkiye'ye özel Türk kahvesi üretimine başladı. Almanya'nın dev kahve üreticisi, üretim bandını durdurarak çalışmalarına başladığı Türk kahvesi üzerinde uzun süre çalıştı.
Türkiye'de ilk mağazasını açtığı 2005 yılından bu yana müşterilerine kaliteli ve farklı kahve seçenekleri sunan Tchibo'nun yüzde 100 Tchibo Arabica çekirdeklerinden üretilen Türk kahvesini de portföyüne eklemesinden büyük gurur ve mutluluk duyduklarını dile getiren Tchibo Türkiye Genel Müdürü Şenay Küçük Tanşu "Doğru tadı yakalayabilmek için girdiğimiz uzun soluklu bir çalışmaların sonucunda ne yaptık ne ettik Almanya'daki fabrikalarımızda Türk kahvesini ürettik" dedi. 14 Kasım itibari ile tüm Tchibo mağazalarında çekirdek olarak satışa sunulan Tchibo Türk kahvesi, 3,40TL 100 gramlık fiyatı ile özel çekim makinelerinde hazırlanarak müşterilerin beğenisine sunuluyor.
TÜRK KAHVESİ GERİ GELİYOR
Her geçen gün sayıları artan kahve zincirleri ve farklı kahve çeşitleriyle bir dönem Türk kahvesinin daha az tercih edildiğini söyleyen Tanşu "Türk kahvesinin mevcut pazar payı %51. Müşterilerimizden her geçen gün artan Türk kahvesi talebini duydukça anladık ki; Türk kahvesi yeniden yükseliyor. Gençlerin de ilgi göstermeye başladığını görmek çok güzel. Alman perakende ve kahve devi olarak Tchibo Türk kahvemizin beğenileceğinden eminiz. Şimdilik yalnızca Türkiye Tchibo mağazalarında satışa çıkacak olan Tchibo Türk kahvesinin farklı ülkelerde de satışa başladığını görmek için sabırsızlanıyoruz" dedi.
Yetiştirilme zorluğu ve lezzeti sebebiyle dünyanın en kaliteli kahve çekirdekleri olan yüzde 100 Arabica çekirdeklerini kullanan Tchibo, satışa sunduğu tüm kahveleri Brezilya, Guatemala gibi dünyanın en iyi kahvesinin bulunduğu bölgelerinde kendine ait tarlalarda yetiştiriyor. Sürdürülebilirliğe önem veren Tchibo, doğal hayatın korunmasını ve çiftçilere daha iyi şartlarda yaşam sunulmasını benimseyen Rainforest Alliance (Yağmur Ormanları Birliği) üyesi.