Dünyaca ünlü lastik firması Michelin'in perakendedeki şirketi Euromaster, Türkiye'ye hızlı girdi. Mart ayında 3 pilot franchise vererek Türkiye'ye adım atan Euromaster, bu yılı 200 franchise ile kapatacak. Euromaster Türkiye Genel Müdürü Eric Saignol, 17 ülkede faaliyette bulunan markanın geçen yılı 1.8 milyar euroyla kapattığını belirterek, "Türkiye büyümemizde önemli rol oynayacak" dedi. 2013 sonuna kadar 300 franchise servis noktasına ulaşmayı hedeflediklerini anlatan Saignol, "Euromaster franchise olarak Türkiye, Avrupa'da bir numaraya yerleşecek" diye konuştu. Michelin Türkiye Genel Müdürü Marco Giuliani ise 2015'te küresel anlamda yüzde 25 büyüme planladıklarını kaydederek, "Avrupa'nın bir çok pazarı durgun durumda. Diğer taraftan dünyanın bazı pazarları çok iyi büyüme kaydediyor. Bu ülkelerde yüzde 25'ten fazla büyüme kaydetmek istiyoruz. Bunlar Çin, Hindistan, Türkiye ve Brezilya gibi pazarlar" dedi.