Türkiye'deki tüketicilerin sigorta ürününe yönelik alışkanlıkları, kültürü, ilişkileri dolayısıyla acente satış kanalına olan eğiliminin göz ardı edilemeyeceğini vurgulayan AIG Sigorta Genel Müdürü Süleyman Sağıroğlu, "Acentelerin bu konuda çok yol kat ettiklerinin ve sigortacılığı meslek edinmiş bu insanların bu alanda çok emek verdiklerinin altı önemle çizilmeli. Ancak bu durum, sektörün diğer satış kanallarına kendisini kapatması manasına da gelmemeli, aksine bu kanallar birbirini ikame edici değil, tamamlayıcı olmalı" dedi. Oldukça düşük primlerle ve belli bir data grubuna toplu olarak yapılan satışı acentelerin yapmasının mümkün olamayacağını belirten Sağıroğlu, "Uzaktan satış hiçbir zaman acentelerin tek tek müşterinin ayağına giderek, kazanç sağlayabileceği bir platform değil. Primi 50 lira olan bir ferdi kaza poliçesinde, günde maksimum 5 ziyaretle ve tüm anlatımların da satışa dönüştüğünü varsaysak dahi, 250 lira prime ait komisyonla acentelerin masraflarını dahi çıkartamayacağı açıktır" diye konuştu.