Muhafazakâr kesime yönelik tekstil ürünlerinin online satışını yapan Sefamerve. com, Facebook'ta 3 milyon 400 bin takipçiye ulaşınca "Türkiye'de yatırım yapılabilecekler" listesine girmeyi başardı. Sosyal medya araştırma kuruluşu Socialbakers'ın verilerine göre Coca-Cola, Audi gibi dünyaca ünlü markaları bile takipçi sayısıyla geride bırakan siteyi dev yatırımcılar da mercek altına aldı. Dünyaca ünlü birçok markanın yatırım yapmak için kapılarını çaldığını söyleyen Sefamerve.com CEO'su Mehmet Metin Okur, "Çok teklif alıyoruz ancak bir yıldan önce kimseyle işbirliği yapmayı düşünmüyoruz" dedi. Socialbakers'ın verilerine göre Sefamerve.com kullanıcı sayısında tüm markalar arasında 7'nci sırada. Ayrıca hızlı büyüyen Facebook sayfaları kategorisinde de aylık, haftalık ve günlük bazlı değerlendirmede 2'nci sırada yer alıyor. En popüler paylaşımların seçildiği bir kategoride de ilk üçte bulundukları bilgisini veren Okur, "İki yıl önce kurulan bir firma olarak yakaladığımız başarı dikkat çekti. Dünyada da muhafazakâr kesime yönelik online satış yapan fazla şirket yok. Bu da bizi rakipsiz kılıyor. Bu nedenle Google bizi 'yatırım yapılabilir şirketler arasında' gösterdi" diye konuştu.
ÜRÜN DEĞİL ÇÖZÜM SATIYORUZ
Şirketin
kurucu ortağı Oya Okur Erciyeş, "Biz ürün değil çözüm satıyoruz. Başarımızdaki en büyük etken bu" dedi. Muhafazakâr kadınların kıyafet alışverişinde sorun yaşadığını ifade eden Erciyeş, "Sitemizde sürekli onlarla iletişim halindeyiz. Taleplerini dinliyor ve firmalara iletiyoruz. Birçok muhafazakâr marka Sefamerve'ye özel üretim yapıyor. Her ürünümüz yok satıyor" diye konuştu.