Prontotour
en verimli seyahat için ProntoPlus markasını geliştirdi. Şirket yeni markasıyla her yıl 2 bin kişiyi bin eurodan başlayan fiyatlarla tatile götürecek. Prontotour Yönetim Kurulu Başkanı Ali Onaran, ProntoPlus'ın 20 ürünü içinde barındırdığını belirterek, "En lüksü değil en iyisini yaratarak iz bırakacak bir deneyim hedefliyoruz" dedi. Yıllardır yurtdışı turlarını kalite-fiyat oranı en uygun şekilde satmaya çalıştıklarını aktaran Onaran, bunu daha az kişinin katıldığı küçük gruplarla ve daha aykırı destinasyonlara dönük düzenlemek istediklerini aktardı. Onaran, "Böyle bir projeyi de küçük bir camiaya değil de Türkiye'ye yayarak yapmak istedik. Bu hedeften yola çıkarak ProntoPlus markasını hayata geçirdik" diye konuştu. ProntoPlus Exclusive Turlar Sorumlusu Neslihan Kılıç Gediz "ProntoPlus'un en belirgin özelliği klasik tur programlarında olmayan arka sokak ve farklı eserleri keşfe çağırması. 87'den fazla ülkeye tur yapıyoruz" ifadelerini kullandı.
FRANSA KÖYLERİ REVAÇTA
Programlarda
çok lüks otelleri değil en iyilerini seçtiklerini vurgulayan Gediz, projeyi şu şekilde anlattı: "Transsibirya çok ilgi gördü. Kuzey ışıkları oldukça popüler, Fransa'nın küçük köyleri revaçta. Grup sayımızı 15-20 kişiyle tutuyoruz. Farklı konseptlerde program yapmaya çalışıyoruz. Bin 500-2 bin kişiyi bu program ile seyahat ettireceğiz. 15-20 civarında ürünümüz olacak. Fiyatlarımız bin euro ile 9 bin euro arasında değişiyor."