Groupama
acente memnuniyetini geçen yıla oranla 3 puan daha artırarak yüzde 84 memnuniyet oranını elde etti. Anket, 1706 kişinin katılımıyla gerçekleştirildi. Groupama, GFK araştırma şirketinin gerçekleştirdiği anket sonucunda acentelerinin, sağlanan hizmetten duyduğu memnuniyeti ölçerek, onları Groupama'ya bağlayan ana faktörleri tespit etmiş oldu. Anket kapsamında genel memnuniyet, performans değerlendirilmesi ve bağlılık analizleri ölçümlendi. Genel memnuniyet anketinde geçen yıla oranla yükselen bir grafik sergileyen Groupama, 2015'de, ürün ve hizmetler ile ilgili genel değerlendirmede de performans artışı sağlayarak yüksek memnuniyet oranı yakaladı. Acentelerin Groupama'yı tanıdıklara tavsiye etmesinde ve Groupama ile çalışmaya devam etme eğiliminde de genel memnuniyete paralel olarak Bursa, Trabzon, Adana, İzmir ve Samsun bölgeleri yüksek skorlar ile öne çıktı. Son 2 yıl içerisinde Groupama'nın acenteler tarafından kurum imajının değerlendirmesinde 7 puan artış sağlanarak, bu oran 2015 yılı itibariyle yüzde 88'e yükseldi.