Türkiye'de
yaşanan ekonomik dönüşüm küçük şirketlerin de reklamın gücünü keşfetmesine neden oldu. Birçok şirket bölgesel de olsa reklam filmi çektirerek, ürünlerini tanıtma yolunu seçiyor. 1970'te kurulan Türkiye'nin en eski reklam ajanslarından olan Reksan'ın Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Orağlı, KOBİ'lerin özellikle son dönemde reklam harcaması için bütçelerini zorlamaya başladığını söyledi. Türkiye'de 2011'de 4 milyar 320 milyon TL olan reklam bütçesinin, 2104'de 6 milyara yaklaştığını belirten Zafer Orağlı, "Holdingler 365 gün reklam yapabilme kapasitesine sahip. KOBİ'ler daha çok açıkta kalan fırsatları değerlendiriyor" dedi. Orağlı, Türkiye'de kişi başına tanıtım harcamasının yaklaşık 20 euro olduğunu söyledi.