SIlk&Cashmere'in kurucusu Ayşen Zamanpur, 2016'da ülkenin başına gelmeyen kalmadığını buna rağmen yeni satış kanalları ve pazarlarla 2015 cirosunu yakaladıklarını söyledi. "16 Temmuz'da saat 11'de mağazamızı açtık. Motivasyon ve moralimizi düşürseydik toparlanamazdık" diyen Zamanpur, 2017 için de yeni pazarlarla yüzde 20'lik büyüme hedefi koyduklarını söyledi.
RÖNESANS'I AVRUPA BEĞENDİ
Perakende sektöründe "Geçen yılki bütçenin yarısını yaparsak ne âlâ" algısının doğduğunu ancak Türk markalarının hiçbir zaman pes etmediğini dile getiren Zamanpur, "Yurtdışına ve online'a ağırlık vererek, Avrupa pazarındaki satış noktalarımızı artırarak ABD'deki distribütör sayısını artırarak bu kötü dönemi de atlattık" diye konuştu. En büyük isteklerinin istikrar olduğunun altını çizen Zamanpur, "Yaralarımızın sarılması gerekiyor" dedi. Rönesans koleksiyonunun Avrupa'da çok beğenildiğini ifade eden Zamanpur, "Yeni koleksiyon yaşam eğrimizi yukarı taşıdı" diye konuştu.