Fransız otomotiv markası Peugeot, 2016'da Türkiye'de 25 bin 440 binek, 10 bin 123 adedi hafif ticari olmak üzere toplam 35 bin adet 563 adet satış gerçekleştirdi. Şirketin pazar payı yüzde 3.62'ye çıktı. Türkiye otomotiv pazarı 2016'da yüzde 1.6 büyürken, Peugeot'nun satışları yüzde 3.3 ile pazarın üzerinde büyüdü. Böylece Peugeot, hafif ticari araç pazarında bir basamak yükselerek beşinci olurken, toplamda ise pozisyonunu korudu. Peugeot Genel Müdürü Laurent Pernet, bu başarının ardında yeni modellerin büyük payının olduğunu söyledi. Pernet, şöyle devam etti: "Yeni Peugeot 2008 satışları yüzde 7 arttı ve sınıfının en çok satan dördüncü modeli olarak yüzde 11.1 lik pazar payı elde etti.
DÖRDÜNCÜ SIRADA
3008 modeli ise kasımaralık döneminde toplam 2009 adet satarak, yüzde 9 pazar payı elde etti. Hafif ticari modelimiz Partner'ın ise satışları yüzde 20 arttı. Sınıfının en çok satan dördüncü modeli oldu."