Dijital
bankacılıktaki yenilikleriyle müşterilerinin yaşamını kolaylaştıran Türkiye İş Bankası, Türkiye'de bir ilk olan "iMessage ile para aktarma" uygulamasını hayata geçirdi. Uygulama kapsamında İşCep kullanıcıları, Apple'ın "iMessage" adlı mesajlaşma servisi üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde para aktarabilecek. iMessage ile para isteyebilme ve aktarma hizmetinden, iOS 10 ve üzeri işletim sistemine sahip mobil cihazı olan ve en güncel İşCep sürümünü kullanan İş Bankası müşterileri yararlanabiliyor. Uygulama üzerinden para isteyecek veya para aktaracak müşterilerin bir defaya mahsus olmak üzere İşCep'te iMessage'ta kullanacağı hesabı tanımlaması yeterli oluyor. Hesap tanımlama işlemi, iMessage İşCep eklentisi ilk kez kullanılmaya başlarken veya İşCep'te Ayarlar-iMessage Hesap Tanımlama menüsünden yapılabiliyor. Bu sayede, her seferinde hesap numarası girilmeden para gönderebiliyor.
EN ÇOK 300 TL GÖNDERİLİYOR
Hesap tanımlamanın ardından, iki kullanıcı iMessage'da sohbet ederken, para isteyen taraf iMessage üzerindeki İşCep extension ikonunu seçerek para isteğinde bulunuyor. Talep ulaştığında, istek mesajını gören diğer kişi dilerse gelen mesajı tıklayarak alıcı ve gönderici hesap bilgileri ile tutarı onaylayarak kolayca para gönderebiliyor. İşCepliler iMessage üzerinden işlem bazında en çok 300 TL olmak üzere, günlük olarak müşteri bazında tanımlı havale limiti kadar para aktarabiliyor.