Türk Telekom 9’uncu kez Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası oldu

Türk Telekom, 2016 yılının Ocak ayında gerçekleştirdiği tek marka birleşmesi sonrası marka değerini yıllık bazda yüzde 11 oranında artırarak tüm zamanların en yüksek marka değerine ulaştı.

Türk Telekom 9’uncu kez Türkiye’nin en değerli telekomünikasyon markası oldu

Uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance tarafından her yıl yayınlanan ve dünyanın en değerli 500 telekomünikasyon markasını belirleyen 'Telecoms 500' 2017 listesi Barselona'da gerçekleştirilen Dünya Mobil Kongresi'nde açıklandı. Türk Telekom, 'Telecoms 500' listesinde 9'uncu kez üst üste 'Türkiye'nin en değerli telekomünikasyon markası' oldu.

"TÜRK TELEKOM MARKASI ADI ALTINDA BİR ARAYA GETİRDİK"

Türk Telekom CEO'su Dr. Paul Doany, Türkiye'nin en büyük marka dönüşümünün katkısıyla marka değerinde tarihi bir rekora imza atmış olduklarını kaydederek, "Geçtiğimiz yıl mobil, internet, telefon, TV ve yenilikçi dijital servisleri Türk Telekom tek markası altında bir araya getirdik. Türk Telekom markasından aldığımız güç ve sunduğumuz ürün ve hizmetlerin başarısıyla, Telecoms 500'deki 'Türkiye'nin en değerli telekomünikasyon markası' konumumuzu daha da sağlamlaştırdık" dedi.

BİZE ULAŞIN