Türk Telekom 'Sen yeter ki hayal et' sloganıyla yeni bir iletişim stratejisine başladı. Köylü kadınlardan girişimcilere, öğrencilerden emeklilere kadar kurumsal ve bireysel müşterilerin hayatlarına dokunacağı yeni iletişim stratejisi kapsamındaki ilk reklam filminde Ümmiye Teyze yönetti, futbolcu Ronaldo oynadı. Firma yıl boyunca yapacağı iletişimle sunduğu teknolojinin insan hayatındaki dönüştürücü gücünü anlatacak. Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun, yıl boyunca insanlara "Teknoloji senin başarmak istediğin her neyse ona ulaşman için çok önemli bir araç, biz de Türk Telekom olarak yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz vasıtasıyla senin içindeki potansiyele ulaşmana hatta bunu aşmana olanak sunuyoruz diyeceğiz" ifadelerini kullandı. Gerçek kahramanların başarı hikâyelerini anlatan reklam filmleriyle 7'den 70'e tüm Türkiye'ye seslendiklerini belirten Dursun, "İnsanımızın azmine inanıyoruz. Türkiye azimle çalışarak hayaline ulaşma söz konusu olduğunda çok büyük bir potansiyele sahip. Bu nedenle başarı hikayesi bulmakta zorlanacağımızı düşünmüyoruz" dedi.
İnternetle hayat kolay
Türk Telekom'un sosyal sorumluluk projelerinden "İnternetle Hayat Kolay" 2013'ten bu yana 21 bin kişiyi internetle tanıştırdı. Yine Türk Telekom, girişim hızlandırma programı Pilot kapsamında desteklediği 35 girişimden 21'inin şirketlerini kurdu ve 2016'da yaklaşık 6 milyon TL ciro elde etti. Bu girişimler mevcutta toplam 141 kişiye istihdam sağlıyor.
Ronaldo oynadı Ümmiye Teyze yönetti
Türk Telekom'un
başarı hikâyelerinden
ilki Mersin'in
Arslanköy
köyünde kurduğu
tiyatroyla
dünyaya
sesini duyuran
Ümmiye
Koçak oldu.
Daha önce yazdığı
ve yönettiği
"Yün Bebek" filmiyle
New York
Avrasya Film
Festivali'nde
büyük ödüle
layık görülen
Ümmiye
Koçak, dünyanın
en başarılı
futbolcularından
Cristiano
Ronaldo'nun
yer aldığı, Türk
Telekom'un
yeni reklam
filminde
hem oynadı
hem de filmin
yönetmenliğini
üstlendi.
Reklam filminde
Ronaldo da
yaşadığı zorluklara
rağmen
hayallerinin
peşinden
koşmaktan asla
vazgeçmediğini
anlatıyor.