Ekol’de ‘Lojistik 4.0’ dönemi başladı

Ekol’ün yeni ‘Lojistik 4.0’ stratejisi hakkında bilgi veren Yönetim Kurulu Başkanı Musul , “Endüstri 4.0, üreticiden son tüketiciye kadar sonsuz fırsatlar sunuyor” dedi

Ekol’de ‘Lojistik 4.0’ dönemi başladı
Ekol Lojistik, alışagelmiş iş yapış modellerini "Lojistik 4.0" stratejisi ile değiştirdi. Bu sayede müşterilerine entegre, esnek ve etkin çözümler sunmayı hedefleyen Ekol, ciddi bir maliyet avantajı yakalamayı da hedefliyor. Ekol'ün yeni 'Lojistik 4.0' stratejisi ve yenilenen yüzü hakkında bilgi veren Ekol Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Musul, "Endüstri 4.0, bir ürünün ilk üreticiden son tüketiciye ulaşıncaya kadar olan tüm süreçlerini karşılayan lojistik sektörü için de sonsuz fırsatlar sunuyor. Doğru ürünün, doğru miktarda, doğru biçimde, doğru zamanda, doğru kaynaktan, doğru yolla, doğru fiyata sağlanması yani lojistiğin 7 doğrusu yeniden şekilleniyor" dedi. "Entegre bir lojistik şirketi olarak, Endüstri 4.0'dan aldığımız ilhamla sektöre yeni nesil bir bakış açısı getiriyoruz" diyen Musul, sözlerine şöyle deva etti: "Yeterince iyi olmak bize hiçbir zaman yetmedi. Daha iyiye ulaşmak için sürekli ve dinamik dönüşüme inanıyor, bu sayede her gün büyüyor ve gelişiyoruz. Biliyoruz ki, başarıya başka türlü ulaşmak mümkün değil. Gücümüze güç katan ileri teknolojimizi, müşterilerimize kusursuz hizmet anlayışımızla gelişmiş çözümler sunmak için kullanarak, sektörümüzün ilham kaynağı olmaya devam ediyoruz." Ekol için insanın her şeyden önce geldiğini ifade eden Musul, "Birbirimizi daha iyi anlamak, paylaştığımız ortak değerleri korumak ve gerçekleştirmek istediğimiz hedeflere ulaşmak için yine en değerli yapı taşımız olan insanımızın gücüyle, azimle ilerliyoruz" dedi.

DÜNYAYI DÖNÜŞTÜRMEYE HAZIRIZ
Musul, "Etik değerlerimiz ve sürdürülebilirliğe olan adanmışlığımız sayesinde sadece lojistik sektörünün geleceğini değiştirmeye değil, dünyayı dönüştürmeye hazırız" diye konuştu. Şirketin yeni web sitesi, sanal olarak tesislerin gezilmesini sağlayan VR teknolojisi ve 15 ülkedeki tüm çalışanların ana dilde kullanımına olanak sağlayan intranet ise yeni stratejiye uygun olarak hazırlandı.

15 ÜLKEDE FAALİYET GÖSTERİYOR
Şirket, Almanya, İtalya, Yunanistan, Fransa, Ukrayna, Bosna- Hersek, Romanya, Macaristan ve İspanya'nın da yer aldığı 15 ülkede faaliyet gösteriyor. 750 bin metrekare dağıtım merkezinin yanı sıra Intermodal taşımacılık yapan şirketin, haftalık 48 sefer yapan blok trenleri var. Altı Ro-Ro gemisi bulunan şirketin 5 bin 500 araçlık bir filosu bulunuyor.
BİZE ULAŞIN