11 milyar cirolu şirket olacak

11 milyar cirolu şirket olacak
Hazırgiyim markası DeFacto'nun CEO'su İhsan Ateş, Türkiye'nin 2023 yılı hedeflerine doğru emin adımlarla ilerlerken her alanda gelişmeye ve büyümeye devam ettiğini söyledi. Hızlı ve kaliteli üretim olanakları, uygun maliyet avantajı, iç dinamikleri ve yerel markalarıyla Türkiye'nin güçlü bir tekstil bir ülkesi olduğunun altını çizen Ateş, "Türkiye'nin markaları, dünyada her geçen gün daha fazla talep görüyor. Mevcut ortamda talep gün geçtikçe artacaktır" dedi. e-ticaret işi de büyüyecek Hazır giyim ve perakende sektörünün her yıl istikrarlı büyümesini sürdürdüğünü ve gelişmeye devam ettiğini belirten Ateş, Türkiye'nin 2023 hedeflerine ulaşmak için de ülke olarak aynı kararlılıkla yurtiçinde de yurtdışında da yatırım yapmayı aralıksız sürdürmemiz gerektiğini ifade etti. Ateş, "DeFacto olarak biz de önümüzdeki dönem stratejimizi, Türkiye'nin 2023 vizyonuna paralel olarak, hem fiziksel mağaza açılımları hem de e-ticaret yatırımları ile dünya çapında gerçek bir global moda markası olmak üzerine kurguluyoruz" diye konuştu. global oyuncu olacak Yeni pazarlara açılmayı sürdürerek "ulaşılabilir moda"nın önemli uluslararası oyuncularından biri olmayı hedeflediklerinin altını çizen ateş, "Fiziksel mağazalarımızla 50 ülkede bin 200'ün üzerinde mağazaya ulaşmayı, e-ticaret sitemizle de 100'den fazla ülkede faaliyet göstermeyi, gelirlerimizi 11 milyar liraya çıkarmayı planlıyoruz." Ateş, Sabah Gazetesi'nin 32. yılıyla ilgili olarak da, "Türkiye'nin büyüme ve gelişme sürecine tanıklık eden Sabah Gazetesi'nin 32. yaşını kutlar, nice uzun yıllar yayın hayatına devam etmesini dilerim" dedi
BİZE ULAŞIN