Zeytinyağı sektörünün kanayan yaralarından tağşişe (hileli karışım yağ) televizyon reklamları da alet edilmeye başlandı. Zeytindostu Derneği televizyonlarda 'tanıtıcı reklam' kuşağı adı altında pazarlanan bazı zeytinyağlarında hile tespit edilmesi üzerine Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'na (RTÜK) başvurdu. Dernek, reklam filmlerinin kaldırılmasını istedi. Zeytindostu Derneği Başkanı Murat Çetin, "Dernek olarak sürecin takipçisi olarak tüketicilerin sağlığıyla oynanmasına izin vermeyeceğiz" diye konuştu. Yetkilileri harekete geçirmek istediklerini söyleyen Çetin, tüketicilere de "Piyasa fiyatının altında satılan yağlara itibar etmeyin" uyarısında bulundu. Çetin, sürecin sonuna kadar takipçisi olacaklarını kaydetti.