Dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerlemelerinin en büyük sebeplerinden bir tanesinin de iş seyahatlerimiz olduğunu anlatan Volkan Köklü "Dünyanın neresinde olursa olsun havuz ekipmanları ihtiyacı var ise bizimde Türk ürünlerini, kalitesini oralara taşımamız gerektiğini düşünüyor ve bunun içinde her gün biraz daha fazla çalışıyoruz. Tabi ki de teknoloji ilerliyor bizlerde bunun doğrultusunda farklı havuz sistemleri için çalışmalarımızı sürdürüyoruz ancak bunda en çok dikkat ettiğimiz etken sağlık. Bilindiği üzere yüzme havuzları çok iyi denetlenmediğinde ve uygun bir filtrasyon sistemi yapılmadığında insanlar da birçok sağlık sorunları meydana getirebiliyor" uyarısında bulundu.
MÜŞTERİ GERİ DÖNÜŞLERİ ÖNEMLİ ETKEN
Atlaspool olarak yaklaşık 40 ülkeye ihracatlarının olduğunu belirten Köklü "Bundaki en büyük başarının sırrı ekonomik olma uğruna kaliteden kaçarak maddi kazanç peşinde olmak yerine bir ürünü hem ekonomik hem de kalite üretme yolunda olmamız sağlamıştır. Bizim için süreklilik çok önemli firma politikası açısından bir ürünü satıp unutmak yerine bir ürünü sattıktan sonra müşterilerimize geri dönüşlerimizin ve servis ağlarımızın çok iyi olması gerekmektedir. Yani firma Atlaspool ürünlerini aldıktan sonra en ufak bir sorunda karşısında bir muhatap bulamadığında o firmanın sizler ile birlikteliğini sürdürmesi çok zor olmaktadır. Bundan dolayı İtalya, Yunanistan, Bulgaristan, Rusya, Tanzanya, Dubai, Abu Dhabi, Azerbaycan ve bunun gibi birçok ülke de hem ürün stoklarımız hem de servis ağımız mevcuttur. Bu durum da insanlara biraz daha güven sağlıyor ve bizleri tercih etmelerinde en büyük etkenlerden birisi oluyor" değerlendirmesinde bulundu
KONUT TERCİHLERİNDEKİ İLK SORU 'HAVUZ VAR MI' OLUYOR
Volkan Köklü, Türkiye'nin inşaat sektöründe çok hızlı ilerleyen ülkelerin başını çektiğini ve kentsel dönüşüm kapsamında da inşaatların sokak içlerine kadar girdiğini ifade ederek "Havuz sektörü olarak baktığımızda ise biz bunu arz-talebe bağlıyoruz. Sebebi ise havuzun artık hobinin dışında ihtiyaç haline gelmiş olması. Ayrıca bu, insanların ev alırken ilk sorduğu soruların başında 'havuz var mı' geliyor olmasından da anlaşılmaktadır. Çünkü insanlar artık şehir hayatının verdiği yorgunluğu, iş stresini havuz yüzerek ve zaman geçirerek atmaya çalışıyor. Kendilerini bu şekilde dinlendirerek, hem özel hem de iş hayatında motive etme aracı olarak kullanılıyor. Bu uygulamanın bir başka nedeni ise havuzun konut satışını hızlandırması. İnşaat firmaları kendi aralarında rekabet gücünü artırmak amacı ile konut satışı yapacakları müşterilerinin yaşam standartlarını üst düzeye çıkarmak için böyle bir uygulamaya gidiyor" dedi