İTÜ ARI Teknokent bünyesinde faaliyet gösteren ALMAS Eğitim Teknolojileri eğitim sektöründeki köklü geçmişini gelecek ile birleştirmeyi başardı. Uzun yıllar eğitim yayıncılığı ve matbaacılık üzerine faaliyet gösteren şirket, dijital gelişmelerin etkisiyle kendisine yepyeni bir rota çizdi. İkinci kuşak temsilcilerinin de vizyonu ile tüm faaliyetlerini dijital eğitim alanına kaydıran firma, bu alanda özgün buluşlara imza attı. EDROOF (Educational Roof) markasını hayata geçiren Almas'ın dijital projesi özgün içerik üretimi ve ölçümleme çalışmaları gerçekleştiriyor. Şimdiden binlerce öğrenciye ulaşmayı başaran şirketin hedefi, Türkiye'deki 18 milyon öğrenciyi sisteme dâhil ederek, öğretmen, veli ve öğrenci üçgenindeki verimi ölçmek ve geniş raporlamalar yapabilmek. EDROOF markasının yaratıcısı ve Genel Müdürü Murat Erçetin'in aile şirketinin dönüşümünde ve gelinen noktada önemli bir payı bulunuyor. Karadeniz Teknik Üniversitesi inşaat mühendisliği mezunu olan Erçetin, projeyi şu sözlerle özetliyor: "Aile şirketimiz uzun yıllar eğitim sektöründe faaliyet gösterdi. Daha sonra bu alandaki şirketimizi sattık ve 3 yıl boyunca gelecekteki eğitim teknolojilerini araştırdık. Mühendis kökenli olduğum için araştırmam farklı oldu. Dijital oyunları inceledim, dünyadaki eğitim sistemlerini karşılaştırdım. Mühendislik tecrübemi tamamen bu alana ayırdım. Sonunda EDROOF markasını hayata geçirdik."