Müşterinin kalbine giden yol bulundu

  1. Haberler
  2. Emlak
Çarşamba 09.12.2010 ABONE OL
Müşterilerin ev satın alma kararını hızlandırmak için şirketler artık teknolojik, sosyal, psikolojik imkânlardan da yararlanıyor. Satış kararını vermek ve projeyi incelemek için gelenler ilk olarak satış ofislerinden etkileniyor. Ardından bir banka kuyruğunda gibi değil de ev ortamında izlenimi veren tasarımlarla sıcaklık yaratılıyor. Gün boyu süren sınırsız ikramlar ve ailelerle gelen çocuklar için sunulan oyun odaları da yatırımcının sağladığı imaj açısından önem taşıyor. Satış ofislerinde teknolojik altyapılardan da yararlanılıyor. LED TV'li panellerden dönen proje görselleri, dokunmatik ekranlı bilgisayarlardan projede yapılan sanal tur da ev sahiplerinin satın alma kararını etkileyen unsurlar arasında yer alıyor. Başlı başına profesyonel hale gelen satış ofisleri projelendirmeden satışın sonlanmasına kadar geniş bir süreci kapsıyor. Başarılı bir satış ofisinin tasarımında projenin konseptine uygun tarzda yapılması (örneğin minimal bir projeyle satış ofisini de bu konsepte uygun olması gibi), logo renklerinin ofiste kullanılması gibi küçük detaylar marka imajının müşterinin algısına hitap etmesinde hayati önem taşıyor. Ayrıca satış ofislerinin daha inandırıcı olabilmesi için projelerin hemen yanında olması verilen hizmetler kadar müşteri temsilcilerinin donanımlı olması da gerekiyor. Kısacası artık konut projelerinde satışa giden yol satış ofislerinin başarısından geçiyor.

BUGÜN NELER OLDU