Bu pastadan sen de pay alabilirsin

Tüketici artık pasta, ekmek ve unlu mamullerde markalı ürünleri tercih ediyor. Artan talebe yetişmeye çalışan pastane zincirleri ise hızla yeni şubeler açmaya başladı. Bazıları franchise giriş bedeli istemiyor...

Bu pastadan sen de pay alabilirsin

ERSAN ÇIPLAK / PARA Dergisi

Tüketici artık pasta, ekmek ve unlu mamullerde markalı ürünleri tercih ediyor. Artan talebe yetişmeye çalışan pastane zincirleri ise hızla yeni şubeler açmaya başladı. Bazıları franchise giriş bedeli istemiyor...

Bu pastadan sen de pay alabilirsin

Tüketicinin gözü açıldı. Artık tercihlerde en önemli kriter ucuzluk değil. Kalite, hijyen, konfor, çevreye saygı gibi unsurlar da önemli tercih nedenleri arasında yer alıyor. Özellikle de gıda ve gıdayla ilgili alanlarda seçiciliğin önemi artmış durumda.