Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!

  • 3
  • 13
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!

- Bağışıklık sistemini güçlendirir.
- Kadınlar için günde 5-10 badem, erkeklerde 10-15 badem yenebilir.

  • 4
  • 13
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!

KAJU

- Omega-3 içerir, kalp, damar ve beyin için iyi bir dosttur.
- İçeridiği krom ve lifler sayesinde tokluk hissi verir.

  • 5
  • 13
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!

- Protein bakımından zengin olduğu için kas kitlesini korur, spor yapanlar için iyi bir besindir.

  • 6
  • 13
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!

- Kalorisi diğer yağlı tohumlar gibi yüksek olduğu için yine sınırsız değil, 8-10 tane kaju yenebilir. Bu yaklaşık olarak 100 kalori demektir.

  • 7
  • 13
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!

CEVİZ

- Çok iyi bir hafıza, güçlü bir beyin ve sağlıklı bir kalp istiyorsanız her gün ceviz yemelisiniz.
- İçerdiği omega-3 çok değerlidir ve bu sebeple beyin gelişiminde, kalp sağlığında, bağışıklık sisteminin güçlenmesinde büyük rolü vardır.

  • 8
  • 13
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!

- Cevizin kötü kolesterol düşürücü etkisi vardır. Bu sebeple kalp hastalığı veya riski olanlar, ailesinde Alzaheimer olanlar, mutlaka her gün ceviz yemeliler.

  • 9
  • 13
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!

FINDIK

- Fındık deyince aklımıza hemen yoğun E vitamini ve cinsellik üzerine olumlu etkileri gelir. Kesinlikle doğru!
- E vitamini yönünden zengin olduğu için çok değerli bir antioksidandır, genç kalmanıza yardımcı olur.

  • 10
  • 13
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!
Bakın hangi kuruyemiş neye faydalı!

- D vitamini içerir, kemik sağlığı ve bağışıklık sistemi için önemlidir.
- 5-6 fındık yaklaşık 50 kaloridir ve kadınlar için günde 5-6, erkekler için de 10-15 fındık tüketilmesi idealdir.

BİZE ULAŞIN