Diyet yaparken kilo vermeyi önleyen 6 büyük hata

Dengesiz beslenme sonucu vücutta biriken yağlar, şişmanlığa ve bazı kronik hastalıklara neden olur. Sağlıklı beslenme kuralları doğrultusunda uygulanandiyet programları kişilerin ideal kilosuna ulaşmasını sağlayarak hem fiziki görünümleri hem de psikolojik durumlarını düzenler. Bazen harfiyen uysak bile diyetten istediğimiz sonucu elde edemeyiz. Uzmanlara göre, yaptığımız 6 önemli hata kilo vermeyi de zorlaştırıyor. İşte Dünya Diyetisyen Günü'ne özel diyet yaparken yapılan 6 büyük hata...

  • Perşembe 06.06.2019
Diyet yaparken kilo vermeyi önleyen 6 büyük hata

Dengesiz beslenme sonucu vücutta biriken yağlar, şişmanlığa ve bazı kronik hastalıklara neden olur. Sağlıklı beslenme kuralları doğrultusunda uygulanandiyet programları kişilerin ideal kilosuna ulaşmasını sağlayarak hem fiziki görünümleri hem de psikolojik durumlarını düzenler. Bazen harfiyen uysak bile diyetten istediğimiz sonucu elde edemeyiz. Uzmanlara göre, yaptığımız 6 önemli hata kilo vermeyi de zorlaştırıyor. İşte Dünya Diyetisyen Günü'ne özel diyet yaparken yapılan 6 büyük hata...

Diyet yaparken kilo vermeyi önleyen 6 büyük hata

Bugün Dünya Diyetisyenler Günü. Sağlık ve zinde görünme arzusu gibi çeşitli nedenler insanları diyet yapmaya zorluyor. Ancak, diyet yapan kişilerin birçoğu ne kadar dikkat ederlerse etsinler bir türlü istedikleri kiloya ulaşamıyor.

Diyet yaparken kilo vermeyi önleyen 6 büyük hata

İngiliz Daily Mirror gazetesi, kilo vermeyi engelleyen alışkanlıkları ve bunları gidermeye yönelik basit bazı önlemleri sıraladı:

Diyet yaparken kilo vermeyi önleyen 6 büyük hata

ŞEKERİ AZALTIN

Diyet yaparken kilo vermeyi önleyen 6 büyük hata
  • Fazla şeker, kilo almayı tetikleyen ana etken. Vücut, fazla gelen şekeri yağ hücresi olarak tutuyor.
  • Çikolata ve kurabiye yemeyi bıraksanız, bunların yerine bal veya kuru meyve yemeye başlasanız dahil aldığınız şeker miktarı çok daha yüksek olabiliyor.

Diyet yaparken kilo vermeyi önleyen 6 büyük hata
  • Aslında ne şekilde olursa olsun, şeker, diyet yapanlar için asla alınmaması gereken gıda maddelerinin başında geliyor.
  • Bunu önlemek için şeker kontrolü yaparak, diyetinizin bir kaydını tutun.
  • Her geçen gün aldığınız şeker miktarını azaltmaya çalışın.
Diyet yaparken kilo vermeyi önleyen 6 büyük hata

HAREKET EDİN

Diyet yaparken kilo vermeyi önleyen 6 büyük hata
  • Haftada birkaç kez egzersiz yapmanıza karşın hala kilo veremiyorsanız, günün geri kalanında da neler yaptığınıza dikkat etmeniz gerekiyor.
  • Yapılan araştırmalar, insanların yüzde 80'inin önerilen egzersiz düzeyi olan haftada beş gün günlük en az 30 dakika hedefini tutturamadığını ortaya koyuyor.

BİZE ULAŞIN