Bahar yorgunluğuna teslim olmayın

Bahar yorgunluğuna teslim olmayın

Sabahları yataktan zor kalkıyor ve gün boyu kendinizi çok yorgun hissediyorsanız, bahar yorgunluğuna hoş geldiniz! Doğru beslenerek bu sendromu üzerinizden atabilirsiniz. İşte yapmanız gerekenler...

Bahar yorgunluğuna teslim olmayın

MADDE 1:

İhtiyaçlarınızı bilin

Bahar yorgunluğuna teslim olmayın

Her sağlıklı besin size yararlı olmayabilir. Öncelikle hassasiyetiniz olan gıdaları tespit edin ki beslenme programınız size özel olabilsin. Bunun için doktorunuza başvurabilir ya da besin intoleransı testi yapabilirsiniz.

Bahar yorgunluğuna teslim olmayın

MADDE 2:

Öğün atlamayın

Bahar yorgunluğuna teslim olmayın

Günde üç ana öğün (kahvaltı, öğle ve akşam) ve üç ara öğün (kuşluk, ikindi ve gece) tüketin. Öğünleriniz arasındaki boşluklar, üç saati geçmemeli. Böylece; kan şekeriniz düşmez, çok açlık hissetmez ve gereksiz atıştırmaların önüne geçmiş olursunuz. Bu da kilo almanızı engeller.

Bahar yorgunluğuna teslim olmayın

MADDE 3:

Suyu unutmayın

Bahar yorgunluğuna teslim olmayın

Her gün en az 1-1.5 litre su için. Eğer isterseniz bu, iyice sulandırılmış meyve ya da sebze suları da olabilir. Çay-kahve gibi idrar oluşumunu artıran besinlerin su alımı olarak kabul edilmediğini, aksine fazla tüketmenin sıvı ve mineral kaybına sebep olabileceğini aklınızdan çıkarmayın.

Bahar yorgunluğuna teslim olmayın

MADDE 4:

Beslenmenize renk katın

BİZE ULAŞIN