Lüfer nasıl kurtulur?

Son dönemde “Seninki kaç santim?”, İstanbulluların en çok karşılaştığı sorulardan biri olmaya başladı. Greenpeace’in kampanyası çerçevesinde yöneltilen sorunun sokaktaki insan tarafından dikkate alınacağı şüphesizdi. Öyle de oldu; balık pazarlarında Greenpeace tarafından dağıtılan “Seninki kaç santim?” cetvelleri büyük ilgi gördü. Greenpeace’in kampanyasına bugüne kadar 100 bini aşkın kişi destek verdi, vermeye devam ediyor. 20 ülkede örgütlenen Slow Food hareketine bağlı Fikir Sahibi Damaklar grubunun yürüttüğü “İstanbul Lüfere Hasret Kalmasın” kampanyası da sosyal medya platformları sayesinde hem daha geniş kitleleri bilinçlendiriyor hem de sarıkanat ve çinekop satan işletmeleri liste hâlinde ifşa ederek bu mekanların müşterilerini uyarıyor.

Lüfer nasıl kurtulur?

EKİN KARACA / AKTÜEL

2010’UN EN FAZLA SES GETİREN SİVİL HAREKETİNİN HEDEFİNDE YAVRU BALIK KATLİAMINA GÖZ YUMANLAR VAR

>> Önce fikir sahibi damaklar “İstanbul lüfere hasret kalmasın” dedi.

>> Ardından Greenpeace sordu “Seninki kaç santim?” diye.

>> Yılın en ses getiren kampanyasının başındaki isimler, balık restoranı sahipleri ve balıkçılarla “Lüfer nasıl kurtulur” sorusunun cevabını aradık.

Lüfer nasıl kurtulur?

Son dönemde “Seninki kaç santim?”, İstanbulluların en çok karşılaştığı sorulardan biri olmaya başladı. Greenpeace’in kampanyası çerçevesinde yöneltilen sorunun sokaktaki insan tarafından dikkate alınacağı şüphesizdi. Öyle de oldu; balık pazarlarında Greenpeace tarafından dağıtılan “Seninki kaç santim?” cetvelleri büyük ilgi gördü.