Sevgiliyle diyet yapma rehberi

Sevgiliyle diyet yapma rehberi
Doğru Diyeti Seçmek Şart

Erkek arkadaşınıza doğru diyeti anlatın. Artık “Diyette karbonhidratı mı azaltalım, proteini mi artıralım?” gibi tartışmaları unutmalı. Ona tüm besinlerden kararınca yemenin doğru olduğunu açıklayın. Doğru diyetle hastalıklardan (kardiyovasküler hastalıklar, hipertansiyon, tip 2 diyabet, osteoporoz, kanser) ve şişmanlıktan kolayca kurtulabileceğini hatırlatın. Kilo fazlalığının nedeni ne olursa olsun (hormonal, metabolik, psikolojik) sağlıklı beslenme eğitimini temel almasını sağlayın. Yasaksız bir diyet onu motive edebilir. COSMOPOLITAN
Sevgiliyle diyet yapma rehberi
Sevgiliyle Diyet Yapma Rehberi

Erkekler sağlıklı yaşam ve düzenli beslenme konularına kadınlar kadar kafa yormazlar. Bu nedenle, özellikle kilo verme ve yeni beslenme alışkanlıkları kazanma sürecinde olan erkeklere eşleri diyet koçluğu yaparak destek olabilir. COSMOPOLITAN
Sevgiliyle diyet yapma rehberi
Günde 4-5 Öğün Yeterli

Erkek arkadaşınızın kafasındaki ‘Günde sekiz öğün yemek gerekir ya da akşam 19:00’dan sonra yemek yenmez’ gibi yargıları unutmasını sağlayın. Kalitesiz beslenme ve fiziksel aktivite eksikliği metabolizmanın işleyişinin bozulmasına neden olur. Bu nedenle ona bir günde dört veya beş öğün yemek yemeyi ihmal etmemesi gerektiğini söyleyin. Öğünleri arasında üç saat bıraktığı sürece çalışma ve yaşam şekillerine göre istediği gibi beslenebilme özgürlüğüne sahip olacak. Bu da onun diyet baskısına dayanamayıp kısa sürede pes etmesini engelleyecek. Bir günde tek veya iki öğün yemek yiyen bireylerin yaşları ilerledikçe yağlanma oranları artar ve kilo verme süreçleri oldukça zorlaşır. Bu kuralı ona hatırlatın. COSMOPOLITAN
Sevgiliyle diyet yapma rehberi
Light Ürünler Rafa Kalktı

Kilo vermek ve kilo korumak amacıyla her geçen gün yenisi çıkan “Light” adı altında satılan ürünlere paydos! Artık yağı azaltılmış ürünler tüketmek en sağlıklısı. Erkek arkadaşınızın markette light ürünlerin satıldığı raflar yerine sağlıklı besinlere yönelmesini sağlayabilirsiniz. Pişirme şekline dikkat edildiğinde içinde koruyucu madde içeren hazır besinlerden uzak durmak çok kolay. Tek yapmanız gereken gıdaların içeriklerine dikkat etmek. COSMOPOLITAN
Sevgiliyle diyet yapma rehberi
Kalori İhtiyacına Uygun Yeterli Besin Öğesi Almak Şart

Dengesiz besin öğesi alımı metabolizmanın yavaşlamasına ya da durmasına neden olabilir. Bu nedenle bireylerin yaşlarına göre almaları gereken vitamin ve mineral değerleri vardır. Onu, aşırı yemek veya hiç yememek gibi uç davranışların metabolizma üzerinde olumsuz etki yaratacağına inandırmalısınız. Eğer erkek arkadaşınız çok fazla kalori alıyor ve yaşına uygun besin öğelerini uyguladığı beslenme ile karşılayamıyorsa ya kronik bir hastalığa ya da şişmanlığa çözüm bulmakta zorlanacaktır. Bu nedenle kilo vermek isteyen erkek arkadaşınızın kalsiyum, potasyum, magnezyum, A, C ve E vitaminleri içeren bir multivitamin desteği almasını sağlayın.
Sevgiliyle diyet yapma rehberi
Gün içinde tüketilen besinlerde azaltma yapmak ve yeme sıklığını değiştirmek sağlıklı kilo vermek için yeterli. Tabii ki yüksek kalori değerlerine sahip alkollü içecekleri de diyetten çıkarmak şart.
Sevgiliyle diyet yapma rehberi
Artık Alkolü Hayatınızdan Çıkarmalısınız

Alkollü içkiler enerji verirler ancak yaşam için gerekli besin öğelerini asla sağlayamazlar. Alkolün aşırı tüketimi siroz, hipertansiyon, sindirim sistemi kanserleri gibi ölümcül hastalıklarla sonuçlanır. Bu bilgileri mutlaka erkek arkadaşınızla paylaşmalısınız. Alkolle ilgili bazı yeni araştırmalar yapılıyor. Eğer birey hiç alkol kullanmamışsa ve orta yaşta günde bir, iki kadeh tüketmeye başlamışsa bu kişinin kalp hastalıklarına yakalanma riski çok yüksektir. Alkol tüketimi (özellikle düzenli kullanılıyorsa) günde iki kadehi geçmemeli. Bunun yanı sıra genç yaşta başlayan ve uzun vadede orta düzeyde seyreden alkol alımı varsa beyin hücreleri ölür, siroz ve hafıza kaybı görülebilir. İşte alkol tipleri ve kalori miktarları.
Sevgiliyle diyet yapma rehberi
Çeşitli Besin Gruplarını Bir Arada Tüketin

Sağlıklı beslenme için erkek arkadaşınızın daha fazla koyu yeşil, sarı renkte sebze, kuru baklagil, taze meyve, rafine edilmemiş tahıllar, az yağlı süt, peynir ve yoğurdu gün içerisinde tüketmesi gerekiyor. Besinlerin birbirleriyle etkileşimleri alınan faydayı artırıyor.
BİZE ULAŞIN