Türkiye yerel seçimleri Anadolu Ajansı'ndan (AA) izledi. AA'nın 500 haberci ve 95 bin veri sağlayıcısının görev yaptığı Yerel Seçim 2014 yayını, medyanın yüzde 85'i tarafından kullanıldı. AA'nın önceki günkü seçim yayınında, abonelere 3 bin 200 haber, 8 bin 510 fotoğraf, 600 görüntü servis edildi. Dünya medyası da gelişmeleri, altı dilde servis edilen haberlerden takip etti. "aa.com.tr"nin günlük ziyaretçi sayısı 23 kat artarak, 45 binden 1 milyon 64 bin 74'e ulaştı. AA'nın gece boyunca siber saldırılara hedef olan web sitesi, buna rağmen devre dışı bırakılamadı. Ajansa yönelik karalama kampanyasına dikkat çekilen AA açıklamasında da "Kampanyaya bazı siyasilerin öncülük etmesi, seçimleri manipüle ettiği iddialarını dile getirmesi çok üzücü. YSK sonuçlarıyla karşılaştırıldığında, verilerimizin büyük oranda gerçekçi olduğu görülecektir" denildi.