Suikast öncesinde planlı transfer...

Suikast öncesinde planlı transfer...

Zaman'da 14 yıl muhabirlik yapan Ercan Gün'ün, FETÖ tarafından Dink cinayetinden 11 gün önce FOX TV'ye yerleştirildiği ve Ogün Samast'ın Türk bayraklı görüntüsünü Gün üzerinden yayımlattığı ortaya çıktı. 1993'te Zaman'da çalışmaya başlayan Ercan Gün, 7 Ocak'ta ayrılıp 8 Ocak 2007'de FOX TV'ye geçti. Hrant Dink cinayetinden 11 gün önce FOX'ta çalışmaya başlayan Ercan Gün, o dönemde Zaman Yayın Yönetmeni olan Ekrem Dumanlı, Bugün Haber Müdürü Adem Yavuz Arslan, Aksiyon Dergisi Editörü Faruk Mercan ve emniyet mensuplarının "abi"liğini yapan avukat Halil İbrahim Koca ile 30 Ocak'ta Zaman binasında buluştu. Gün'e 44 saniyelik görüntü verildi.

KIDEM TAZMİNATI YALANI
Gün, FETÖ tarafından, Samast'ıne eline Türk bayrağı tutuşturulmuş görüntülerini yayımlamak için görevlendirildi. O dönemde FOX TV logosu kullanılmadığı için de söz konusu görüntüler aynı çatı altındaki başka bir kanalda yayımlandı. Savcılık Ercan Gün'e Zaman gazetesine 30 Ocak'ta yaptığı ziyareti sordu. Gün, görüşmenin kıdem tazminatı alacağıyla ilgili olduğu savundu. Hrant Dink soruşturmasına bakan Savcı Gökalp Kökçü de kayyuma devredilen ve Zaman gazetesinin sahibi olduğu Feza Gazetecilik Anonim Şirketi'nden ilgili evrakları istedi. Kayyumlar da kıdem tazminatı bordrosu evrağını savcıya gönderdi. Bordroda Gün'ün kıdem tazminatını 12 Ocak 2007'de nakten aldığı, tazminat miktarına ve alacağının bulunduğuna dair itirazı kayıt şerh düşmediği bildirildi.
BİZE ULAŞIN