Narenciye Tanıtım Grubu (Turkish Citrus Promotin Group) tarafından hayata geçirilen tanıtım kampanyası, Rusya'nın İletişim Oscar'ı olarak anılan "Gold Print Awards" yarışmasında Coca Cola, Apple ve Faberlic gibi dünya devlerini geride bırakarak ikincilik ödülüne layık görüldü.
DEVLERLE YARIŞTI
15 dalda ödülün verildiği yarışmada, Narenciye Tanıtım Grubu'nun iletişim kampanyası 'yiyecek içecek' ve 'yılın en iyi çıkış yapan markası' kategorilerinde yarıştı. NTG'nin rakipleri 'yiyecek içecek' kategorisinde Coca Cola, Heineken, Lindt, Nestle, Unilever, Abrau Durso, Essen ve Jacobsen; 'yılın en iyi çıkış yapan markası' kategorisinde ise Coca Cola, Apple, Faberlic, Alpha Bank, Skolkovo Vakfı ve A.V.E Grubu oldu.
BÜYÜK YOL ALDI
Narenciye Tanıtım Grubu Başkanı, Türkiye Yaş Meyve Sebze Sektör Kurulu Başkanı ve Akdeniz Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Ali Kavak, Türk narenciyesinin Rusya'da tanıtımı konusunda çok büyük yol aldığını belirterek, "Türk narenciyesi artık Turkish Citrus diye bilinen bir marka haline geldi ve Rusların önce kalplerine sonra da evlerine girdi" dedi.
SEKTEYE UĞRAMADI
Doğru stratejinin önemini vurgulayan Ali Kavak, Türk tarımının tamamen kendini yenilemiş durumda olduğunu da söyledi. Narenciye Tanıtım Grubu, bütün tanıtım grupları ile birlikte 2017 Mart ayı içinde kapatılmıştı. NTG'nin Rusya'da yaptığı iletişim kampanyası, özellikle Rusya ile Türkiye arasında yaşanan kriz süresince bile sekteye uğramamıştı. Kampanya bu açıdan da Rusya'da önemli bir iletişim başarısına imza attı.