Balonla lükse seyahat

Dünyanın önde gelen lüks tüketim markalarından Louis Vuitton'un piyasaya çıkan yeni 'Speedy' modeli için seyahat temasının kullanıldığı özel bir çalışma yapıldı

Dünyanın önde gelen lüks tüketim markalarından biri olan Louis Vuitton, son reklam kampanyasında 'seyahat' kavramını işliyor. Markanın 'Speedy Monogram Empreinte' modeli için yapılan reklam çalışmasında moda fotoğrafçılığı dendiğinde akla gelen iki önemli isim Inez ve Vinoodh imzası var. Ünlü ikili marka için bir kısa film ve altı fotoğraftan oluşan özel bir çalışma yaptı. 'L'invitation au Voyage-Seyahate Davet' isimli çalışmada, başrolde son günlerin moda ikonu Arizona Muse var. Çekilen kısa film, 12 Kasım'dan itibaren ünlü markanın internet sitesinden yayınlanmaya başladı. Sitenin ana sayfasında da Inez&Vinoodh ikilisinin çektiği fotoğraflardan birine yer veriliyor ayrıca site içinde, çalışma kapsamında çekilen fotoğraflara da ulaşılabiliyor.

LOUVRE'DA ÇEKİLDİ
Reklam kampanyası için Fransa'nın sembollerinden Louvre Müzesi kullanılıyor. Arizona Muse, Speedy çantasıyla Louvre'un koridorlarında dolaşıyor ve Mona Lisa tablosunun önünden geçiyor ve boynundaki altın anahtarla bir Louis Vuitton sandığı açıp içindeki zarfı çantasına atıyor. Muse, daha sonra müzeden bir balonla ayrılıp bilinmez bir istikamete doğru yol alıyor.

REKLAMA ÖZEL ANAHTAR KOLYE
Ünlü marka, reklam kampanyasında Arizona Muse'un boynunda olan anahtar kolyeden de sadece bin adet üretip satışa sunacak. Kolyelerde üç farklı renk seçeneği olacak.

BİZE ULAŞIN