Yorumlardan bazıları şöyleydi:
'İkinci Niran Ünsal vakası, açılacağı gün konusunda bahse girerim.'
'O bir showgirl ve içinde bulunduğu dönemde en kazançlı şov neyse, o da öyle bir şov sergiliyor.'
'Twitter'da ismini görünce, yine görüntüleri çıktı sandım.'
'Neresi kapansa, o görüntüler unutulmaz.'
'Son güncellemesi ile rahmetli Nokia 6600'ümü diriltip imana getirmiştir.'
'İşsiz kalmıştır muhtemelen ve zamanın modasına uymuştur.'
'Ticari kayıp yaşadım' diyerek tekrar başını açar.'
İGRENÇSİNİZ!
Bunun gibi daha bir sürü berbat espri ve yorum var. Asıl iğrenç olan ise, Özçelik'in internete düşen görüntülerinden yola çıkılarak yapılan espriler. Yazık, çok yazık! Onlar, bir tecavüz eyleminin görüntüleriydi. Zavallı Gamze'ye tecavüz eden adam da ceza aldı.
Şimdi o görüntülerden yola çıkarak bir kadın nasıl yargılanır ve tesettüre girmesi neden anormal karşılanır? Gamze ile ilgili iğrenç espriler yapanlar, güya modern kafalı insanlar.
Hele bazıları var ki, Özgecan'ın öldürülmesini kınıyor, kadın haklarını savunuyor ama Gamze kapanınca 'Ama onun kaseti vardı he he!' diye espri yapıyor. Elbette genelleme yapamayız ve 'Şu siyasi görüşten insanlar Gamze ile dalga geçti' diyemeyiz.
Ama sepetten her zaman çürük elmalar çıkıyor işte. Ne zaman bir ünlü kapansa veya umreye gitse hemen linç ediliyor, hemen bir mahalle baskısı başlıyor.
28 Şubat'ın üzerinden çok zaman geçti ama hâlâ modernist mahalle baskısı devam ediyor. Tabii kime göre modern, o da tartışılır.
Gamze kendi hür iradesiyle kapanmış, kime ne? Göstermelik kapananlar, muhafazakar takılıp voliyi vurma peşinde olanlar elbette var ama ortada hiçbir şey yokken Gamze'yi suçlamak ikiyüzlülüktür.