Yaklaşık 6 ay önce açılmasına rağmen Özlüce'de bulunan Cicim şubesi, çok kısa sürede 500'e yakın söz, nişan ve doğum günü gibi özel organizasyonlara ev sahipliği yaptı. Özel günlere özel kampanyalar düzenlediklerini ve vatandaşların büyük ilgisi ile karşılaştıklarını belirten Şirket yöneticisi ve Satış Pazarlama Direktörü Mert Doğan Göksu, "Cicim Gıda Sanayi olarak reklam konusunda çok farklı bir karar aldık. Yıllık bütçemizden reklama ayırdığımız on binlerce liralık reklam payını, broşürlere, el ilanlarına, ve çeşitli reklamlara ayırmak yerine bu parayı müşterilerimize dağıttık. Ortalama 800 ile bin TL arasında mal olan özel organizasyonları sadece 300 TL'ye yaptık. Bu kampanyamız büyük ses getirdi" dedi.
UYGUN FİYAT POLİTİKASI
Her yıl 600 binden fazla müşteriye hizmet veren Cicim Pastaneleri'nin, perakende pastane ve kafe konseptinde Bursa'da adından en çok söz edilen markalardan biri olduğun belirten Göksu, "Yüksek kalitede ürünleri, yüksek miktarlarda üreterek sürümden kazanma mantığı ile hizmet veriyoruz. Bol malzeme, koşulsuz değiştirme ve uygun fiyat politikası ile büyümeye devam ediyoruz" dedi. Göksu yaptığı açıklamada, "Söz, nişan, doğum günü pastası deyince, rakiplerimize nazaran açık ara çeşit ve fiyat farkına sahibiz. Her yıl çeşitlerine yüzlerce çeşit ekleyerek, Türkiye'nin sosyal medyadaki en geniş özel tasarım yaş pasta arşivine sahibiz" dedi.
ARANAN MARKA OLDU
Onlarca
kurumsal firmaya da çözüm ortağı olan Cicim, birçok firma ile yaptığı anlaşmalar ile de hem firmaların çalışanlarına, hem de firmalara avantajlı fiyatlardan hizmet vermeye devam ediyor. İlk olarak 2009 yılında kokteyl hizmetine ağırlık vermeye başlayan Cicim, onlarca organizasyonda aranılan firmalar arasında yerini almaya devam ediyor.