Bursa Reklamcılar Derneği (BRD), başlattığı "Sen Gördüysen, Herkes Görür" reklam farkındalık kampanyası ile reklam sektörüne katkı sağlamayı hedefliyor. Yeni sezon ile birlikte reklam verenleri reklama teşvik etmek amacıyla başlatılan kampanya, ulusal ve yerel birçok platformda yer bulmaya başladı. Bursa Reklamcılar Derneği Başkanı Yavuz Temel, "Reklam verenleri olumlu yönde teşvik edecek bu kampanya ile sektöre canlılık getirmeyi amaçladık. Birçok mecrada yer alacak olan görsellerimiz ile yeni sezonda işletmelerin reklama bakış açısında olumlu bir etki uyandıracağımıza inanıyoruz" dedi. Temel, "Reklamın marka ve işletmelere sağladığı 4 farklı faydaya vurgu yaptık. 4 farklı renkte hazırlanan çalışmalar outdoor, konvansiyonel ve dijital mecralarda 3 aylık periyotta yer alacak. Yerel medya kuruluşlarımız da gösterdiğimiz gayrete kayıtsız kalmadı ve destek verdi" diye konuştu.