Türkiye'nin ilk online otomobil dergisi Digital Car Magazine (DCM), Kasım 2012 sayısı ile 2 yılı geride bıraktı.
Yayına yine bir İsanbul Autoshow ile 2010 yılında başlayan DCM, otomotiv sektörü alanında dijital yayıncılığa farklı bir boyut kazandırmasıyla dikkat çekiyor. Download edilmeyen DCM'e, okur online bir şekilde ulaşıyor. Digital Car Magazine'i sosyal medyaya entegre yapısı ve dergiden bağımsız web sitesi ile aylık ortalama 15 bin ile 25 bin okur takip ediyor.
İçeriklerin videolu anlatımlar ile sunulduğu DCM'de, sayfaların içerisinde online anketler de yapılabiliyor. 2013 yılının başında farklı bir sisteme geçecek olan DCM'in amacı dijital ortamda tüm ürünlerde online bir şekilde yer almak. Şu anki haliyle android tabanlı tabletler ve web ortamında görüntülenebilinen flash tabanlı DCM, iPad'lerde ve diğer tüm alanlarda varolmak için bu yeni geçeceği sistem hazırlıklarına hız verdi. DCM yeni sistemini 2013 yılı başında hayata geçirmeyi planlıyor.
Kasım 2012 sayısı ile 25. sayısını çıkaran DCM'de konulara eğlenceli bir şekilde yaklaşma prensibi bulunuyor. Ünlü yüzler ile test sayfaları, en yeni modellerin ilk sürüşleri ve testleri, güncel haberler, teknoloji ve motorsporları sayfaları bulunuyor. Otomobilin moda ile birlikteliğini de konu alan ve StyleBoom tarafından hazırlanan moda sayfaları ile okurlarına farklı içerikler sunuyor.
Digital Car Magazine'in son sayısına ulaşmak için www.digitalcarmagazine.com.tr/kasim2012 linkine tıklamak yeterli.
DCM'in tüm sayılarına ise www.digitalcarmagazine.com adresinde bulunan online dergi bölümünden ulaşılıyor.