Kavunu fındıkla tüketin

Kavunu fındıkla tüketin
KAVUN:
A ve C vitamini, folik asit, potasyum, bakır açısından zengin bir meyvedir. Glisemik indeksi diğer meyvelere göre daha yüksek olduğu için kan şekerini hızlı yükseltir. Yanında çiğ badem/fındık gibi yağlı tohumlar ile hızlı kan şekeri yükselmeleri önlenebilir.

ÇİLEK:
İyi bir folik asit ve C vitamini kaynağıdır. Yüksek oranda lif içerir. 8-10 adet çilek bir porsiyon meyve değişimine denk gelir. Çileği yoğurdun içerisine doğrayarak veya dondurup blender'dan geçirerek tatlı yerine tüketebilirsiniz.

ARMUT:
Lif içeriği yüksek bir meyvedir. Bu nedenle kolit, kabızlık gibi bağırsak problemlerini önlemek için tüketilebilir. Antioksidan, vitamin ve mineral içeriğinden zengindir. Bir porsiyon meyve de��işimi için bir orta boy armut tüketilebilir.

ANANAS:
Yüksek vitamin, mineral ve lif içermesinden dolayı faydalıdır. İçeriğindeki bromelain enzimi sayesinde proteinlerin kolay parçalanmasını sağlar, sindirimi kolaylaştırır. Bir porsiyon meyve değişimi için iki ince dilim ananas tüketilebilir.

KAYISI:
A ve C vitamini, potasyum, demir, magnezyum açısından zengin bir meyvedir. İçeriğindeki yüksek lif miktarı ile tok tutmaya yardımcıdır. Üç-dört adet kayısı, bir porsiyon meyve demektir. İçerdiği çözünmeyen lifler sayesinde oruç tutarken kabızlık sorununun oluşmamasına yardımcı olur.
BİZE ULAŞIN