TURKCELL İMSAKİYE
TURKCELL İLE RAMAZAN

İncecik beden için kocaman kahvaltı

Tabağınızı tıka basa doldurmak kilo vermenizi sağlayabilir! Tamam, bu 'Van Gölü'ne dalmak sizi daha hızlı bir yüzücü yapar' demekle aynı şey gibi duruyor ama bunu nasıl yapacağınızı bilmeniz gerekiyor... İşte bunun yolu: Tabağınızı kahvaltıda doldurun ve bunu yaparken akıllı olun. Kahvaltıda 600 kalori alan obezite hastaları (çırpılmış yumurta akları, dilimlenmiş hindi, beyaz ekmek ve muz yiyerek sağlıklı protein ve karbonhidrat alanlar) bunun yarısı kadar yiyenlere oranla daha fazla kilo vermiş.

KALORİLERİ YAKAR
Neden? Çünkü sabahları yüksek lif içeren dengeli bir öğün yemek, günün ilerleyen saatlerinde oluşabilecek karbonhidrat ihtiyacını azaltır. Kahvaltı, hiçbir şey yememekten iyidir. Kahvaltı yapanlar, yapmayanlardan daha incedir. Çünkü sabah yemek yemek, vücudun panikleyip kalori depolamasına engel olur. Bunun yerine, kalorileri yağa dönüşmeden yakmaya başlar.

YULAF VE YUMURTA
Tabii ki, kahvaltıda ne yediğiniz de çok önemli. Bizim iki favorimiz var. Birincisi yulaf. Bunlar sindirim sisteminizde hız tümseği gibi işlev görür. İşleri yavaşlatır ve daha uzun süre tok hissetmenizi sağlar. Diğer tam tahıllı ve lif zengini besinler de aynı işe yarar. İkincisi yumurta akı... (Lütfen pişmiş olsun!) İçerdikleri protein tok kalmanızı sağlar.

ÖNEMLİ NOT: Kahvaltıda iki tane çırpılmış yumurta ve üzerine yağ değil, sadece reçel sürülmüş tost ekmeği yiyen insanlar; aynı miktarda kaloriyi üzerine krem peynir sürülmüş baget ekmeği yiyerek alanlardan yüzde 65 daha fazla zayıflıyor.
BİZE ULAŞIN