TURKCELL İMSAKİYE
TURKCELL İLE RAMAZAN

Pişirme şeklinizi değiştirerek incelin

İster kilo vermek isteyin, ister daha sağlıklı olmak; bir daha asla ama asla yememeniz gereken tek bir şey var: Vicdan azabı! Sağlıklı beslenmeyle ilgili yemek kitapları yazan arkadaşımız Mollie Katzen, bu düşüncenin; sağlıklı olmak için haşlanmış brokoli yemek zorunda olduklarını zanneden tatsız insanlara has olduğunu söylüyor. Aslında, 'sizin için iyi' olan yiyeceklerle, 'lezzetli' yiyecekler birbirinden çok farklı değil... Özellikle de Mollie'nin 'değişim' dediği sırrı biliyorsanız!

İŞİN SIRRI DEĞİŞİM
Bu sır; tabağınızın kenarına ittiğiniz yiyecekleri tam da ortasına koymaktır! Peki nasıl işe yarıyor?
Tabağınızda soslu makarna varsa:
Tabağınızın yarısına brokoli, yarısına da tam tahıldan yapılmış makarna koyun... Üzerine de istediğiniz kadar domates sosu ekleyin. Böylelikle daha çok seveceğiniz ve daha gösterişli bir tabak elde edersiniz. (Yemesi ve bakması daha zevkli!) Bu hem size daha çok tatmin sağlar, hem de daha az kalori alırsınız.

SEBZELER İÇİN BUHAR
Tabağınızda bir parça et, salata ve patates varsa: Değişim için eti üç parçaya bölün. Birkaç parça marul, domates ve incecik doğrayıp fırına verdiğiniz yarım patatesten oluşan mönünün üstüne koyun. (Eti, ızgara somon balığı gibi daha sağlıklı bir proteinle değiştirebilirsiniz.)
Tabağınızda sebzeli pilav varsa: Sebzeleri buharda pişirin. Ya da onları zeytinyağıyla sote edilmiş mantarla birlikte aperatif ya da çeşni gibi kullanın... Gördünüz mü? Lezzetli, sağlıklı ve kolay... Üstelik yaşlanmanızı da önemli ölçüde geciktirir.
BİZE ULAŞIN