TURKCELL İMSAKİYE
TURKCELL İLE RAMAZAN

Yemeğinizi yumuşak müzik eşliğinde ve loş ışıkta yiyin!

Stresten uzak bir akşam yemeği hem ruhunuzu hem de sindirim sisteminizi rahatlatır. Üstelik aşırı yeme isteğini de bastırır. 'Duygularını Yemek' kitabına göre huzurlu bir ortamda akşam yemeği yemenin altı basit yolu:

* Sesi kısın: Cep telefonu, televizyon ve radyonun sesin kısın. Fonda yumuşak bir müzik olsun.

* Masayı kurarken özen gösterin: Her öğünde en iyi yemek takımınızı kullanmasanız da güzel renkli bir masa örtüsü hoş bir görüntü sağlar. Bir buket taze çiçek de rahatlatıcı bir ortam yaratır.

NEGATİF OLMAYIN
* Yumuşak bir ışık açın: Odanın ışığını kısıp masaya birkaç mum koymak stres seviyesini azaltacaktır.

* Keyifli bir sohbet ortamı yaratın: Çoğu zaman, aile yemekleri şikayetleri dile getirmek için iyi bir fırsat gibi görünür. Yemek masasında bu sohbetlerden uzak durun! Azarlamaktan ve vaaz vermekten kaçının. Yemekte günün iyi yönlerinden bahsedin veya keyifli bir tatil planı yapın.

* Mutfakta soğukkanlılığınızı koruyun: Masa harika olabilir, müzik enfes olabilir, yemek müthiş kokabilir ama aşçı cinnet geçiriyorsa masadakiler de durumdan olumsuz etkilenecektir. Eve gittiğinizde mutfağa girmeden önce derin nefes alın ve kendinize gelmeye çalışın. Eti sabahtan marine edin, makarnayı önceki akşamdan haşlayın. Yemek sırasında ne kadar az işiniz olursa siz de, aileniz de o kadar rahat eder.

* Gerçekçi olun: Her gece aileyle birlikte yemek masasına oturmak mümkün olmayabilir. Bu konuyu stres haline getirmeyin. Eğer ailecek kahvaltı yapabilmek size daha uygunsa, haftada birkaç kez sabahları toplanın.
BİZE ULAŞIN