Kahvaltı yapmayan daha az yağ yakıyor

Kahvaltı yapmayanlar! Neler kaçırdığınızı biliyor musunuz? Aslında daha fazla yağ yakabilmeniz için işin sırrı son derece basit: 'Düşük glisemik indeksli' bir kahvaltı etmek... Kulağa bilimsel geliyor ama 'glisemik indeks'; aldığınız besinin kan şekerinizi ne kadar hızlı yükselttiğine bakılarak ölçülebilir.

BEYAZ EKMEKLE VEDALAŞIN
Beyaz ekmek gibi işlenmiş karbonhidrat içeren yüksek glisemik indeksli besinler, kan şekerinizi çok hızlı yükseltir. Tam tahıllı ürünler ve şekersiz yoğurtlar ise her şeyin yolunda gitmesini sağlar... Kadınlar; kahvaltıda müsli, yağsız süt, elma suyu, şeftali ve yoğurt gibi düşük glisemik indeksli besinler tüketince, günlük aktiviteleri sırasında daha çok yağ yakar. Beyaz ekmek, salam, margarin ve şekerli bir içecek tercih edenler ise daha çok karbonhidrat yakar! Düşük glisemik indeksli kahvaltının uzun süre tok tuttuğunu da unutmayın.
BİZE ULAŞIN