Ülker'den 25 milyon $

Mali sıkıntılarını aşmaya çalışan Galatasaray, Ülker ile dört yıl için 27 milyon Dolar'lık yeni bir anlaşma yaptı. Futbol takımının maç ve idman formalarının sırtına Ülker reklamı alındı

Galatasaray yönetimi ve kulübün profesyonel yöneticileri camianın yaşadığı mali sıkıntıları aşabilme adına önemli bir başarıya imza attılar. Sadece futbola değil, Türk sporuna ciddi bir kaynak aktaran Ülker grubuyla büyük bir sponsorluk anlaşması daha yaptılar. Galatasaray Futbol Takımı, önümüzdeki dört sezon sırtında numaranın altında Ülker reklamı olan formayla sahaya çıkacak. hatta idmanlarda da Ülker reklamlı antrenman formaları giyilecek. Daha önce formanın kolunda yer alan Ülker bantları, önümüzdeki sezon yerini Avea'ya bırakacak. Formanın önünde Türk Telekom, sırtında da Ülker yazacak. Bu anlaşmanın ipuçlarını Başkan Yardımcısı Yiğit Şardan, 1 Haziran'da Mecidiyeköy'deki basın toplantısında dile getirmişti. Şardan, "Ülker ile sponsorluk anlaşmamızı yenileme kararı aldık. 3-4 yıllık, çok daha kapsamlı ve büyük meblağlı bir anlaşma olacak" demişti. Önümüzdeki hafta imza töreniyle kamuoyuna duyurulacak bu anlaşma dört yıllık ve Galatasaray'a toplam getirisi 27 milyon Dolar. Avrupa'nın büyük kulüplerindeki uygulamanın benzeri olarak futbol takımının başarısına göre bu miktar bonus ödemelerle artabilecek. Galatasaray'ın Ülker reklamlı formaları ve antrenman malzemeleri için siparişler verildi. Ancak yurtdışı kampı dönüşünde yetişebileceği için taraftarlar bu yeni uygulamayla UEFA Avrupa Ligi maçı arifesinde tanışabilecek. 16 Temmuz'da Kazakistan'da oynanacak Tobol karşılaşmasında yeni formalar görücüye çıkacak.

KOMBİNELER KAPIŞ KAPIŞ
Sezon başında tutuk giden Ali Sami Yen kombine satışları ve beklenen satışı yakalayamayan GS Mobile, Frank Rijkaard teknik direktörlüğe getirildikten sonra patlama yaptı. Eski açık, kapalı üst ve numaralıda çok az koltuk kaldı. Kapalı alt da dahil edildiğinde mevcut kombinelerden % 80'i satılmış durumda. Seyrantepe'de 110 loca şimdiden satıldı. Ali Sami Yen'de sadece 32 loca bulunduğu düşünülürse bu sayının önemi daha iyi anlaşılır. 15 bini geçen GS Mobile'da da yeni kampanya ve tarifelerle satışın iyice arttırılması hedefleniyor. Sarı-kırmızılılar bir hamle de GS TV'de yaptılar. Bu ay Digiturk platformuna geçen kanalın izlenilirliğinin düşeceği yönünde endişeler vardı. Ancak bana gelen mesajlar; "İyi ki, GS TV Digiturk'e geçti. Böylece ABD'de internet üzerinden seyredebiliyoruz" şeklinde. Bu hamle kanalın sadece izlenilirliğini değil, içeriğini de zenginleştirecek. Öğrendiğim kadarıyla; dün başlayan yurtdışı kampında bunun ilk örnekleri canlı yayınlanacak röportajlarla yaşanacak.
Sur Yapı’dan Dev Kampanyaya Dev Destek
BİZE ULAŞIN