Kusur 11 oldu

SABAH'ın "10 kusurlu hareket" başlığıyla verdiği habere Beşiktaş yönetiminden açıklama geldi. 6. Asliye Hukuk Mahkemesi'nin net denetim talebini belgelere rağmen yok sayan yönetim durumu "Sıradan" bir olay olarak açıkladı

Beşiktaş yönetimi, dün SABAH'ın "10 kusurlu hareket" başlığıyla yayınladığı İstanbul 6. Asliye Hukuk Mahkemesi'nin talebi üzerine İçişleri Bakanlığı Denetçileri'nin hazırlayıp mahkemeye sunduğu 87 sayfalık raporla ilgili kulübün resmi internet sitesinden bir yalanlama yayınladı. Daha önce 6. Asliye Hukuk Mahkemesi'nin kararını "Belgesiz, bilgisiz" yalanlama yoluna giden siyahbeyazlı yönetim, dün de 6. Asliye Hukuk Mahkemesi'nin isteğiyle İçişleri Bakanlığı'nın hazırladığı "87 sayfalık raporu" görmezden gelip, "Kulübümüzde gerçekleştirilen inceleme, anılan haberde iddia olunanın aksine, doğrudan mahkeme kararıyla yapılan bir inceleme değildir. İncelemeye dayanak olan bakanlık makamının olur tarihi bu hususu açıkça teyit etmektedir" açıklamasıyla denetlemeyi sıradan, rutin bir inceleme olarak göstermeyi tercih etti. SABAH, İstanbul Asliye Hukuk Mahkemesi'nin 13.08.2009 tarihli ve 2008/86 esas yazılı talebine İçişleri Bakanlığı İl Dernekler Müdürlüğü'nün 31.08.2009 tarihinde mahkemeye ilettiği B054VLK4340800 /65244 nolu denetim raporunu açıkladı. Beşiktaş yönetimi, kapağı aşağıda gösterilen 87 sayfalık rapordaki denetlemeyi rutin bir olay olarak değerlendiriyor. Raporun konusunun "BJK Derneği'nin (...) İstanbul 6.Asliye Hukuk Mahkemesi'nin talebi doğrultusunda denetlenmesi bu raporun konusunu oluşturmaktadır" şeklinde yazılması Beşiktaş yönetiminin yaklaşımını çürütmeye yetiyor.

RAPORDA YOK YOK!..

87 sayfalık kapsamlı raporda Fulya Projesi başta olmak üzere, BJK Derneği'nin 10 yönetim yanlışının yanı sıra, 2007-2008 yılı mali raporları, BJK'ya açılan ve kulübün açtığı davalar, Şan Ökten Tesisleri isminin değiştirelemeyeceğine kadar her konu yer almaktadır.



BİZE ULAŞIN