İngilizler'e konu oldu

Perşembe 16.09.2010 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 16.09.2010 09:25
ABONE OL
İngiliz araştırma kuruluşu Sporting Intelligence, Facebook üzerinde 4.5 milyon taraftara ulaşarak 'dünyanın en popüler takımı' unvanını ele geçiren Galatasaray'ın başarısının ardındaki sırrı araştırma konusu yaptı. Sporting Intelligence'ten Nick Harris, Türkiye sorumluları Ertuğ Silay ve Umut Öfkeli ile görüşürken, 'galatasaray.org'dan Ebubekir Kaplan'dan bilgi aldı. 19 Mayıs 2009'da açılan Galatasaray'ın Facebook sayfasının hayran sayısı, 19 Kasım 2009'da 1.8 milyon olarak tespit edildi.

Tutkunları hızla artan Aslan'ın 19 Mayıs 2010'da 3.2 milyon ve 14 Eylül 2010'da 4.8 milyon taraftar sayısına ulaştığı belirtildi. Galatasaray'ın twitter hesabının Türkiye'nin en çok reyting alan twitter hesabı olduğu bildirildi. Yüzde 35'lik oranla Türkiye'nin en çok taraftarı olan takımı da Cimbom olurken, Türkiye dışında en çok Galatasaraylı taraftarın ise Endonezya'nın başkenti Cakarta'da bulunduğu kaydedildi. Cakarta'yı; Frankfurt, Viyana ve
Hamburg'un izlediği ifade edildi.