FOX TV kara propaganda haberleri ile ne amaçlıyor?

Türkiye AK Parti döneminde önemli bir adım attı ve yabancıların Türkiye'de medya sahibi olabilmesinin önünü açtı. Ve bu gelişmeden sonra TGRT, Avustalyalı medya devi Murdoch'a satıldı. Avustralyalı fakat ABD'de yaşayan Murdoch'ın televizyonu Fox TV, 2007 yılında Türkiye'de faaliyete başladı. Peki FOX TV yayına başladığı günden bu yana nasıl bir performans izledi? İşte FOX TV gerçekleri ve kara propaganda haberleri ile amaçladıkları ve kirli niyetleri...

FOX TVde teröre övgü Türkiye aleyhine alçak yayın

BİZE ULAŞIN