Sözcü'den göz göre göre yalan manşet!

Sözcü Gazetesi bugünkü manşetinde, 1 Mayıs dolayısıyla Taksim'e yalnızca HAK-İŞ Konfedarasyonu'nun çıktığını, başkalarına izin verilmediğini iddia etti. Atv'de yayınlanan Nihan Günay'ın sunduğu Kahvaltı Haberleri programında o yalan manşet ve gerçekler konuşuldu...

BİZE ULAŞIN