Düzeltme

30 Haziran 2009 tarihli SABAH gazetesinin 3'üncü sayfasında "Kasayı boşaltan bahçıvan kaçtı" başlığıyla verilen haberde Mehmet Tahir İpekçi'nin kayınpederi Lütfi Akdoğan'la birlikte sahip oldukları SETA A.Ş'nin Saddam Hüseyin döneminde BM'nin Irak'ta uyguladığı "Gıda karşılığı petrol" programı çerçevesinde 1.8 milyar dolarlık "Yolsuzluk raporu" nda yer alan 138 Türk şirketi arasında bulunduğu iddiası yer almıştır. Bu rapor veya iddiayla ilgili olarak SETA A.Ş. hakkında herhangi bir soruşturma açılmadığını belirtiriz.
BİZE ULAŞIN